top of page

VEEL GESTELDE VRAGEN

ANNULEREN

De huurder kan kosteloos annuleren ten laatste 14 dagen voor leveringsdatum. Bij niet tijdig annuleren dient 50% van het totaal bedrag betaalt te worden als schadevergoeding. De dag van levering annuleren dient 100% van het bedrag betaalt worden.

ANNULEREN DOOR SLECHT WEER

De huurder kan annuleren door slecht weer kosteloos tot 24u voor de levering! De verhuurder kan de overeenkomst opzeggen zonder verdere gevolgen bij slecht weer. Hebt u al de overschrijving uitgevoerd. U ontvangt een tegoedbon ter waarde van u reservatie.

BEREIKBAARHEID

Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag buiten schoolvakanties: 

9u - 17u / Woensdag 9u - 12u 

Zaterdag en zondag: gesloten

​

Maandag - vrijdag tijdens schoolvakanties: 9u - 12u
Binnen de 48u reactie op mails/reservaties. Check zeker u spam! 

BETALEN

  • Particulieren: Contant bij levering (gepast)

  • Bedrijf met BTW nummer: Contant bij levering (gepast) of overschrijven voor levering

    Niet betaalt bij levering wordt het feestmateriaal niet geplaatst!   

  • Scholen, gemeentes krijgen 14 dagen na facturatiedatum om te betalen

FACTUUR

Een factuur wordt 1 keer opgemaakt. Graag op het reservatieformulier de juiste facturatiegegevens doorgeven.

Achteraf een factuur vragen komen er administratiekosten bij!

LEVERINGSKOSTEN

Er wordt GRATIS geleverd < 15km rond Moorslede. Verder dan 15km zijn de prijzen terug te vinden bij Leveringskosten.

In de maand mei gaan we niet verder of 15km door de drukte.

LEVERINGEN / OPHALINGEN 

We doen meerdere gemeentes op een dag dus graag rekening houden met de uren hieronder vermeldt (weekend/feestdagen):

  • Alle leveringen gebeuren in de voormiddag tussen 7u en 12u

  • Wij komen deze terug ophalen de avond zelf tussen 18u en 22u

Dit zijn richturen!

Vanaf 2024 is er de mogelijkheid om bepaalde goederen te komen ophalen/terugbrengen in Moorslede.

​

OVERNACHTING

Later of 22u halen we niet op er is een mogelijkheid om het feestmateriaal met overnachting te huren voor een meerprijs van 25€. Graag vermelden bij reservatie zodat we een correcte planning kunnen opmaken! 

Als we al ter plaatse zijn om het feestmateriaal op te halen en er wordt dan beslist om overnachting bij te nemen komt er een meerprijs.

NIET AANWEZIG BIJ LEVERING

Niet aanwezig voor levering wordt er niet gewacht en zal de levering niet plaats vinden. Zodat we op tijd kunnen zijn bij de volgende klanten. De totaalprijs zal aangerekend worden. De huurder zal geen schaddevergoeding kunnen eisen.

REACTIE OP VRAGEN/RESERVATIES

Wij doen ons best om binnen de 48u te reageren. Graag rekening houden met de openingstijden. Krijgt u binnen 2 dagen geen antwoord dan is er iets fout gelopen gelieve ons opnieuw te contacteren. Check zeker u spam!

RESERVEREN

Reserveren dient te gebeuren via de website. Reservaties via Messenger, SMS, whatsApp zijn niet geldig! De reservatie is pas definitief als u van ons een bevestigingsmail hebt ontvangen.

VOORWAARDEN

U gaat automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden bij een reservatie. We raden de huurder die goed door te nemen.

Er staat belangrijke informatie in! 

VRAGEN

Wilt u meer weten over onze werkwijze, aanbod, prijzen, levering, plaatsing enz.
Neem contact op via het Contactformulier

WIJZIGINGEN

Bevestigde reservaties kunnen ten laatste 14 dagen voor leveringsdatum gewijzigd worden als die tijdig worden doorgegeven en het feestmateriaal nog beschikbaar is.

Veelgestelde vragen: Veelgestelde vragen
bottom of page